Návrat obľúbenej reality šou je jasnou diváckou voľbou
Na televíziu Markíza sa v stredu 8. novembra vrátila obľúbená reality šou Utajený šéf. Úvodná premiérová epizóda 3. série sa stala víťazom sledovanosti stredajšieho večera v čase po 20:30 hod. V cieľovej skupine 12 až 54 rokov dosiahla slovenská adaptácia celosvetovo úspešnej šou rating 6,2 % a trhový podiel 23,7 %.
Utajený šéf si podmanil cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 43,4 %.
To, ako si obchodný riaditeľ nášho najväčšieho výrobcu piva Plzeňský Prazdroj Slovensko Branislav Kubiš počínal v koži radového brigádnika, sledovalo celkovo 346-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Aspoň na tri minúty si Utajeného šéfa zaplo vyše pol milióna Slovákov.
Vysielala sa tiež záverečná epizóda podnikateľskej reality šou Jama levova, v ktorej dostávali priestor jednotlivci aj firmy so zaujímavým predmetom podnikania. Finále Jamy levovej prekonalo v sledovanosti konkurenčný seriál Prokurátorka aj so zábavnou šou Sedem.
Najsledovanejšími programami dňa sa v stredu stali večerné spravodajské relácie TV Markíza – Televízne noviny a Počasie. Hlavnú spravodajskú reláciu si v stredu nenechalo ujsť 491-tisíc divákov, pričom informácie o počasí sledovalo 472-tisíc divákov.
Spomedzi menších televízií skupiny Markíza sa najlepšie darilo Dajto s kultovým komediálnym seriálom Susedia. Vysokú sledovanosť dosiahla aj večerná akčná filmová klasika Smrtonosná pasca 3 či popoludňajšie sitkomy Dva a pol chlapa a 2 baby na mizine.
Aktuálna situácia ohľadom Markízy
Televízia Markíza aktuálne čelí veľkej kontroverzii, nakoľko hrozí, že mnoho Slovákov úplne príde o jej programy. Ako sme informovali v samostatnom článku, spoločnosť vypovedala zmluvy operátorom ANTIK a DSI DATA z dôvodu opakovaného porušenia dohodnutých podmienok. S platnosťou od 1. decembra tak klienti týchto operátorov prídu o televízie skupiny Markíza.
Samotní operátori situáciu označili za nepríjemné prekvapenie. Ako informoval generálny riaditeľ Antik Telecom, s.r.o. Igor Kolla, „záujmom Antiku aj mojím osobným je pokračovať v dlhodobej dobrej spolupráci medzi najväčšou mediálnou spoločnosťou a našim operátorom.“ Podobne aj DSI DATA sa snažia situáciu s Markízou urovnať a prísť s riešením, ktoré nepripraví ich klientov o TV stanice.
Zdroj: TS Markíza