štvrtok, 26 decembra, 2024
Reklama

Marvel mení hru a chystá veľké veci. Budúci rok mu pôjde o všetko

Nenechajte si ujsť

Reklama

Marvel sa nevzdáva, chce predstaviť „veľkoleposť“

O veľkých neúspechoch Marvelu sa v posledných mesiacoch popísalo viac než dosť. Pätnásť rokov predstavovania kasových trhákov sa definitívne skončilo a komiksová továreň teraz hasí jeden požiar za druhým. Či už sú to rekordne nízke zárobky The Marvels, nezáujem o televízne novinky či problémový Jonathan Majors alias Kang, na ktorého stavili najbližšiu budúcnosť MCU, Kevin Feige ako hlavný lodivod komiksovej značky sa v posledných mesiacoch určite nenudí.

Marvel v reakcii na veľké prešľapy svojich posledných titulov utiahol kohútik a takmer kompletne zastavil prísun filmových i televíznych noviniek. Tento rok sa tak do kín dostane iba jediný celovečerný film v podobe tretieho Deadpoola a podobné to bude aj na službe Disney+. Po pravidelnom prílive noviniek diváci môžu z hraných titulov očakávať už iba Agatha: Darkhold Diaries, keďže Echo už má svoju premiéru za sebou.

Echo maya lopez
TMDB

Zdá sa, že rázny krok sa Marvelu začína vyplácať. Okolo jeho pripravovaných filmov a seriálov totiž opäť začína byť horúco a tešia sa veľkému záujmu. Zdroje zvnútra spoločnosti rovnako naznačujú, že Marvel je odhodlaný s momentálnymi problémami bojovať a chce sa vrátiť na výslnie.

Záujem začína narastať

Častý argument filmových štúdií o tom, že diváci sú už presýtení superhrdinských blockbusterov, dokonale vyvracia prichádzajúci Deadpool. Ten ukazuje, že fanúšikovia nie sú unavení zo superhrdinov ako takých, ale skôr z neustále sa opakujúceho konceptu, ktorým nás drvivá väčšina posledných snímok zasypala.

Práve Deadpool 3, ktorý do kín príde ako Deadpool & Wolverine, sa už pri prvej upútavke stal absolútnym rekordérom Marvelu. Trailer za prvých 24 hodín zaznamenal masívnych 365 miliónov pozretí a zosadil z trónu Spider-Man: Bez domova s 355 miliónmi prehratí. Na veľkej popularite sa síce s istotou podpísala premiéra počas Super Bowlu – najväčšieho športového sviatku USA. Prvú upútavku však sprevádza mimoriadne pozitívna odozva a predznamenáva obrovské očakávania pred júlovou premiérou.

Reklama
deadpool wolverine hugh jackman
Zdroj: themoviedb.org

Veľké nádeje vychádzajú hneď z niekoľkých zázemí. Film už teraz vo veľkom ťaží z popularity predchádzajúcich snímok série, ktoré v oboch prípadoch v tržbách prekročili trištvrte miliardy dolárov a patrili k najziskovejším filmom roka. Fanúšikovské očakávania však výrazne navyšuje aj prítomnosť Hugha Jackmana ako ikonického Wolverina, ktorý je sám o sebe obrovským lákadlom. Jeho rozlúčkový film Wolverine je, napokon, dodnes považovaný za jeden z vrcholov v žánri superhrdinských filmov.

Deadpool a Wolverine sa vôbec prvýkrát objavia v spoločnom filme v rámci MCU, čo je pre divákov rovnako veľkým lákadlom. Sociálne siete i fanúšikovské fóra sú už teraz plné špekulácií o tom, ako sa dvojica vlastne stretne a proti komu sa napokon postaví. Podobné nadšenie sme pri filmoch od Marvelu naposledy videli pri fantastickej marketingovej kampani Spider-Man: Bez domova. (ČLÁNOK POKRAČUJE NA ĎALŠEJ STRANE.)

Reklama

Mohlo by sa ti páčiť

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- REKLAMA -

Najnovší obsah

- REKLAMA -
Reklama