Program verejnoprávnej TV valcuje Markízu aj Jojku
Verejnoprávna televízia počas uplynulého víkendu kraľovala sledovanosti a porazila aj silných komerčných hráčov ako Markíza alebo Joj. Programy vysielané na Jednotke prilákali státisíce Slovákov a viedla v prime-time v čase od piatku až do nedele. Za tento úspech vďačia najmä dlhodobo obľúbeným televíznym šou, ako napríklad Pečie celé Slovensko.
V piatok 18. októbra dominovala televíznemu trhu súťažno-vedomostná šou Čo ja viem, ktorá sa stala celkovo najsledovanejším programom dňa. Premiérový diel obľúbeného kvízu pozeralo 366 000 divákov pri trhovom podiele 21,8 % v univerzálnej cieľovej skupine.
Diváci následne ocenili aj novú epizódu cestopisnej relácie Cestou necestou, ktorú si pozrelo 203 000 divákov. Z podvečernej programovej ponuky si diváci Jednotky vybrali vedomostnú súťaž Duel, ktorú sledovalo 233 000 divákov.
V sobotu 19. októbra bola Jednotka trhovým lídrom počas celého večera až do polnoci. Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa stala súťažno-zábavná relácia Záhady tela. Premiérovú epizódu videlo 350 000 divákov pri trhovom podiele 20,4 % v univerzálnej cieľovej skupine. Nasledovala talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorá si získala 276 000 divákov pri trhovom podiele 19,4 % v cieľovej skupine 12+.
Jednotka sa stala trhovým lídrom aj počas nedeľného obeda 20. októbra. Záujem divákov vzbudila politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú si na Jednotke a spravodajskom okruhu :24 pozrelo spolu 360 000 divákov.
Nasledovanejší program celého týždňa zopakoval svoj rekord
Hlavný vysielací čas v nedeľu opätovne ovládla televízna šou Pečie celé Slovensko, ktorá si uplynulý víkend udržala svoje vedúce postavenie na trhu a stala sa celkovo najsledovanejším programom dňa a rovnako aj celého týždňa. Posledná epizóda dosiahla trhový podiel na úrovni 28,2 %, čím zopakovala svoj nedávny rekord.
Pečie celé Slovensko bodovalo aj v rámci sledovanosti, kedy si tento diel vychutnalo 543 000 divákov. Vlajková loď Jednotky bodovala aj u mladších divákov v cieľovej skupine 13 – 55 rokov, kde sa tiež stala trhovou jednotkou s podielom na úrovni 27,5 %.