Spoločnosť Sony Interactive Entertainment bude investovať do nového štúdia a jeho súčasného projektu.
Jade Raymond, zakladateľka spoločností Ubisoft Toronto a Motive Studios a jedna z tvorcov, ktoré stoja za trhákmi série Assassin’s Creed, oznámila vznik Haven Entertainment Studios Inc. – nového vývojárskeho štúdia so sídlom v kanadskom Montreale. Raymond dala dohromady tým svetovej kvality tvorený členmi s viac ako desaťročnými skúsenosťami v oblasti vývoja množstva populárnych hier a herných sérií. Štúdio si stojí za svojim názvom (haven = útočisko) a bude slúžiť ako útočisko pre hráčov z celého sveta – baviť ich, spájať a vytvárať vlastné komunity. Vízia útočiska sa naplno prejaví taktiež v samotnom štúdiu, ktorého hodnoty sa budú opierať o transparentnosť a vzájomný rešpekt.
Spoločnosť Sony Interactive Entertainment pokračuje vo svojom záväzku podporovať kreatívny talent a posúvať hranice inovácií. Preto dnes potvrdila investíciu do nového štúdia a jeho prvého projektu, zatiaľ neohlásené nové IP pre PlayStation.
„Sony Interactive Entertainment je hrdým podporovateľom a investorom štúdia Haven,“ uvádza Hermen Hulst, Head of PlayStation Studios. „Rozumieme výzvam a prínosom v budovaní nových kreatívnych tímov, rovnako ako Jade so svojimi bohatými skúsenosťami, ktoré v minulosti pomohli pri vzniku tých najväčších herných sérií. S nadšením vidíme žiarivú budúcnosť Haven Studios a ich prvého projektu, ktorý je v súčasnej dobe vo vývoji.“
„Som veľmi nadšená z tejto príležitosti vrátiť sa k svojim koreňom a pracovať s týmto talentovaným tímom na vytvorení novej IP spoločne,“ povedala Jade Raymond, CEO a zakladateľka Haven Studios.
„Spustenie nezávislého štúdia s podporou spoločnosti Sony Interactive Entertainment nám dáva plnú slobodu posúvať hranice s podporou vydavateľa, ktorý hlboko rozumie tvorivému procesu výroby hier a je známy výnimočnou kvalitou s pro hráčskym prístupom na prvom mieste.“
O Jade Raymond
Jade Raymond je CEO a zakladateľka www.HavenStudios.com. Vášeň Jane Raymond pre herný priemysel sa datuje už do jej detstva v Montreale. Do odvetvia sa neskôr zapojila ako programátorka a od tej doby sa zameriava na prinášanie inovácií a nových herných mechaník do akčných adventúr a online hier pre viac hráčov. Za posledných 25 rokov preukázala svoju vášeň pre všetky aspekty vývoja hier, kedy si vyskúšala kľúčové úlohy v programovaní, dizajne, produkcii, vedení štúdia a vo výkonných pozíciách. Známa je predovšetkým vďaka podieľaniu sa na vytváraní sérií Assassin´s Creed a Watch Dogs, založila taktiež štúdio Toronto Ubisoft, ktoré pod jej vedením vyvinulo trháky ako Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist.
Naposledy pôsobila ako viceprezidentka Google’s Stadia Games and Entertainment. Pred príchodom do Google pôsobila ako SVP a Group General Manager v spoločnosti Electronic Arts ‘PopCap Vancouver a Motive Studios (Montreal), ktoré založila v roku 2015. Raymond bola taktiež zodpovedná za portfólio konzolových a počítačových softvérov Star Wars v EA.
Zdroj: TS PlayStation