Aktuálne: TV JOJ spúšťa novú stanicu, ktorá bude neptretržite vysielať bez reklám

Nenechajte si ujsť

Joj vsadila na novú kartu – takýto je program

Streaming sa na Slovensku teší stále rastúcej obľube. Po hokejovom šampionáte, ktorý vďaka streamingu na platformách JOJ Group v máji prekonal rekordy v návštevnosti našich internetov, prináša JOJ play horúcu novinku – novú stanicu Play Comedy, ktorá bude vysielať 24 hodín denne úplne bez reklamy. Program stanice sa žánrovo zameria na oblasť zábavy.

Play Comedy je prístupná exkluzívne len v streamovacej službe JOJ Play. Vďaka tomu si ju môžete vychutnať pohodlne cez natívne aplikácie nielen v smart televízoroch, ale aj v mobiloch, tabletoch, či jednoducho cez prehliadač počítača.

400 000 tisíc registrácii a neskutočne silný rast

Na novej stanici z dielne JOJ Play sa diváci môžu tešiť na kultové komediálne klasiky ako Profesionáli, Mafstory, Kutyil s.r.o., Ministri, obľúbené denné relácie Inkognito, Heslo,, Vtip za stovku, úspešné seriály Iveta, Hranica, Tomáš a Diana, ale aj filmové komédie ako Baby na ťahu, Sráči alebo Jonnesovci a ešte mnoho ďalších.

Stanica bude prístupná všetkým používateľom JOJ Play v balíku PREMIUM. Prémiový balík obsahuje okrem stanice Play Comedy aj všetky ostatné živé vysielania staníc JOJ Group – TV JOJ, JOJ Plus, WAU, JOJ 24, JOJ Šport, JOJ Svet, JOJko, JOJ Cinema, CS Film, CS History, CS Mystery a CS Horror. Prémiový balík si môžu používatelia aktivovať už od 4.99 eur mesačne.

Služba JOJ Play
Rewind

Slovenská streamovacia služba sa už pred šampionátom chválila viac než 400-tisíc registráciami a vďaka možnosti sledovať nemalú časť obsahu úplne zadarmo popularita JOJ Play naďalej narastá.

Absolútnou bombou je aj zisk vysielacích práv na MS sveta vo futbale, ktoré bude JOJ vysielať aj na JOJ Play. Získanie práv skupina síce zatiaľ nepotvrdila, zákulisné zdroje však hovoria o hotovej veci a ďalšej veľkej výhre pre tuzemského vysielateľa.

Zažíva prelomový rok

Aktuálny rok bude pre JOJ Play s vysokou pravdepodobnosťou vôbec najúspešnejší. Služba vo veľkom profitovala zo športového vysielania MS v ľadovom hokeji, ktoré až do roku 2028 prebrala po RTVS a kvalitou za verejnoprávnym vysielateľom rozhodne nezaostala. Mediálna skupina sa síce so štatistikami športových fanúšikov na JOJ Play zatiaľ nepodelila, záujem o hokej v televízii však trhal rekordy a nie je dôvod predpokladať, že na online platforme to bolo inak.

Mohlo by sa ti páčiť

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- REKLAMA -

Najnovší obsah

- REKLAMA -