Rozpadajúce sa hradby, pôvod titánov a nabité súboje! Ako sa nám páčila druhá séria? | Attack on Titan 2 (recenzia)

Attack on Titan 2 recenzia

Druhá séria skončila a naši hrdinovia z prieskumnej légie sa rozlúčili dosť ráznym spôsobom. Hajime Isayama nám prichystal ku koncu príbehu nemalé prekvapenia, ktoré určite niektorí (aspoň tí, čo nečítajú mangu) vôbec nečakali. Konečne sa dozvedáme o Erenovej „titánskej“ schopnosti, niečo presnejšie o pôvode titánov samotných a ďalšie zaujímavé informácie. Síce nie každého potešia menšie flashbacky, no bez toho by sa nezaobišlo asi žiadne anime…

Zo začiatku to vyzerá celom sucho v porovnaní s prvou sériou, v ktorej sme už z počiatku sledovali nabité vstupy obrov na scénu a proti nim, na smrť sa vrhajúcich obrancov veľkých múrov. No od polovice série už to začalo naberať na obrátkach a koniec bol viac než skvelý! Škoda len, že sa nám to tvorcovia rozhodli trošku pokaziť a skrátili celú sériu len na 12 častí. Pre niekoho chvalabohu, pre niekoho bohužiaľ. A ako som spomínal, ukázali nám niekoľko flashbackov, a v tých sme sa mohli dozvedieť aj pár užitočných vecí a informácii.

Zdroj: denofgeek.com

Čo sme v druhej sérii mohli vidieť?

Oproti prvej sérií, dostali v posledných častiach priestor hlavne vedľajšie postavy. Mohli sme vidieť minulosť jednotlivých členov z légie a Erenových priateľov, ktorí sa prihlásili do služieb na obranu múrov. Niektorí z dôvodu straty svojho domova, iní zase z vlastných dôvodov. A podaktorí mali naozaj zvláštne dôvody…

Dosť zaujímavá, novo zistená informácia sa pomaly ale isto rozuzľovala, no nakoniec bola potvrdená. Kto sú vlastne titáni a aké majú posolstvo! V posledných častiach sa dvaja „utečenci“ rozhovorili a my sme mohli byť konečne svedkami toho tajomstva! A čo viac, mohli sme vidieť aj ľudskú podobu „zvieracieho“ titána. Mne osobne pripadal ako Silvers Rayleigh z One Piece!

Zdroj: fandompost.com

Ako sa nám to páčilo?

Ak by som mal zhodnotiť celkový dojem z celej série (aj keď krátkej), tak by som mohol pozdvihnúť všetky súboje, ktoré boli viac než brutálne a celkovo úžasné! Najmä súboj Erena s „obrnencom“. Informácie, ktoré nám séria poskytla boli viac než poučné a zaujímavé, a moc sa teším na rozuzlenie ohľadom toho, kto a čo sa skrýva za celým poslaním titánov. Kiežby sme mohli dostať na obrazovky ešte aspoň 5 častí… No čo, budeme si musieť počkať na ďalšiu sériu.

A čo vy? Aký máte dojem z celého deja? Ktorá zo scén Vás najviac zaujala? A naopak, čo by ste najradšej vyškrtli a vymenili za niečo iné? Zamrzela vás nejaká smrť bojovníkov? Prípadne, čo by ste sa chceli ešte dozvedieť o titánoch? Za mňa osobne bola scéna s rozpadajúcimi sa hradbami jedna z najlepších!