Nečakane, tento článok bude obsahovať spoilery z Netflix seriálov ako Stranger Things, Narcos alebo Kingdom.
Koronavírus, ktorý spôsobuje ochorenie COVID-19, straší v Európe už niekoľko týždňov. Spomaliť šírenie tohto nákazlivého vírusu môžeme jediným spôsobom, a to ostať doma. Hnutie #zostandoma podporuje aj naša redakcia rôznymi článkami o tom, čo môžete doma počas preventívnej karantény robiť.
Nájdete u nás všemožné tipy na filmy, seriály, hry a množstvo ďalšieho obsahu, ktorý by vás mal udržať doma. Kiná sú už nejaký ten piatok zatvorené aj na Slovensku a tak je našou najväčšou spásou Netflix, ktorý sa aktuálne teší nadmernej sledovanosti. A pokiaľ vás ani jeho knižnica nedokáže udržať doma, tak to urobia samozvaní strážcovia zo školy v nemeckom meste Hamburg.
View this post on InstagramReklama
Spoilery z Netflix seriálov na billboardoch
Študenti z reklamnej školy Miami Ad School v Hamburgu sa postarali o to, aby ľudia ostali doma, pokiaľ majú tú možnosť. Tvorcami celej kampane sú Seine Kongruangkit, aktuálna študentka reklamnej školy, a Matithorn Prachuabmoh Chaimoungkalo (áno, je to jeho meno), nedávny absolvent tejto školy.
Obaja sa kvôli vírusu museli vrátiť do rodného Thajska, v ktorom však vôbec neboli spokojní s informovanosťou o dôležitosti domácej karantény. Preto sa rozhodli túto situáciu zobrať do vlastných rúk a vymysleli kampaň, ktorá je cielená hlavne na mladších ľudí, ktorí sledujú seriály na Netflixe. Udržať ich doma chceli tým spôsobom, že na billboardy dali spoilery z obľúbených Netflix seriálov.
Spoiler alert:
A Netflix spec ad that encourages people to stay home by putting up billboards of spoilers from their original programming pic.twitter.com/eG3viWvS69
— Matthew Kobach (@mkobach) March 26, 2020
Tento nápad sa potom snažili predať v Netflixu v Singapure, no ten ich odmietol, pretože nikdy nechceli vyzrádzať podstatné informácie z ich seriálov. Dvojica sa teda rozhodla, že túto kampaň vydajú aspoň v podobe videa. V ňom nájdete na billboardoch spoilery na úspešné seriály ako Stranger Things, Narcos, Love is Blind, Money Heist alebo Kingdom.
Kampaň sa ihneď stala virálnou, zožala veľký úspech a mnohí verili, že tento krok urobil samotný Netflix. Do ulíc sa im to síce reálne nepodarilo pretlačiť, no aktuálne pracujú na projekte pre nemocnicu v Thajsku. Tentokrát sa bude jednať o reálnu pomoc, pretože sa situácia s koronavírusom v Bangkoku stále zhoršuje.
Čo hovoríte na takýto spôsob kampane? Myslíte, že by udržal mladých ľudí ostať doma? Vaše názory nám napíšte do komentárov.
Zdroj: boredpanda.com