pondelok, 16 decembra, 2024
Reklama

Po poruche kina ho vyhodili z premietania a odmietli mu vrátiť peniaze – raper Momo sa vo videu sťažuje na CINEMAX Bory v Bratislave!

Nenechajte si ujsť

Andrej Cvik
Andrej Cvik
Mám 24 rokov a moje 3 najobľúbenejšie veci na svete sú káva a moja mačka. A tá tretia je tajná.
Reklama

Váži si CINEMAX Bory v Bratislave zákazníka?

Myslím, že všetci sa tu zhodneme, ak poviem, že návšteva kina je jednou z našich najobľúbenejších aktivít. Vyraziť si na premietanie oceneného filmu, na ktorý čakáte už lepšiu časť roka, či len sa ísť s kamarátmi, rodinou alebo pokojne aj sám zabaviť na hlúpej komédii či animáku – to je naša najväčšia záľuba. Nie vždy však musí premietanie prebiehať podľa našich predstáv. Niekedy sa totižto stane, že váš pokojný večer sa otočí o 180 stupňov. Podobne znejúcu situáciu zažila aj známa slovenská osobnosť, ktorá bola s prístupom kina viac, než nespokojná. Čo sa teda v skutočnosti stalo a ako na Momove vulgárne výroky reaguje samotné kino CINEMAX?

Keď Momo navštívil kino CINEMAX Bory v Bratislave, po chvíli to v sále vyzeralo takto; Zdroj: unipo-press.sk

Momo a jeho skúsenosť s kinom

Roman Grigely, známy ako Momo, je slovenský raper, ktorý pochádza z Petržalky. Patrí medzi pôvodných členov bratislavskej hip-hopovej skupiny XIV. Ešte v roku 2008 vydal svoj debutový album „Nepatrím medzi…“ – dnes však nebudeme riešiť jeho hudobnú kariéru. Pozrieme sa miesto toho na nepríjemný zážitok s kinom CINEMAX Bory v Bratislave, ktoré patrí medzi naše najobľúbenejšie aj vďaka IMAX sále.

Reklama

Momo včera (6. februára) na svoj Instagram pridal videá, v ktorých opisuje údajné porušenie reklamačného poriadku kina CINEMAX. Podľa toho, čo raper vraví, ho raz spolu s ostatnými vyhodili z premietania kvôli „nejakej poruche.“ To, samozrejme, nie je dôvod rozčuľovať sa – jednoducho sa to občas stane a s tým sa nedá nič robiť. Pravda je však niekde inde.

Reklama
Zdroj: bbarak.cz

Keď sa vraj po dvoch týždňoch vrátil s lístkami ku pokladni, tak mu bolo povedané, že reklamáciu mu zamietajú. Dôvod? Vraj „mal prísť skorej.“ Tu už sa však dostávame ku samotnému reklamačnému poriadku, za ktorým si kino stojí. Ako si môžete sami prečítať v Úvodných ustanoveniach, reklamáciou sa podľa tohto reklamačného poriadku rozumie podanie zákazníkov kín, ktorého predmetom je uplatnenie práva zo zodpovednosti za chybne poskytnuté služby. Do tohoto pravidla bez pochyby zapadá aj údajné zrušenie premietania. Tu to však nekončí.

Ako by ste sa zachovali vy?

V 10. bode reklamačného poriadku sa môžeme dočítať, že Momo v skutočnosti nemusel prísť skôr. Zamestnanec kina má po predložení lístkov zákazníkovi poskytnúť peňažnú kompenzáciu v plnej výške – a to v lehote až do 30 dní od vzniku poruchy v kine. Zamestnanec mu však v tomto prípade len po dvoch týždňoch odmietol vrátiť peniaze. No a aby toho nebolo málo, Momo ďalej vraví, že sa na neho údajne rozčúlila manažérka kina. Bol hlavne udivený z toho, že po podaní reklamácie, na ktorú mal nárok, na neho údajne „zazerali a zvyšovali hlas.“

Reklama

Samotné videá, v ktorých Momo opisuje situáciu, si pozrite tu:

Reklama

Vyjadrenie kina CINEMAX

Je dôležité poukázať na fakt, že Momo je dobre známy a taktiež vcelku vplyvný človek. V čase písania článku má na svojom Instagrame cez 68 tisíc sledovateľov. Je teda vcelku možné, že podobná situácia sa už niekedy udiala – my sme sa o nej však nikdy nedozvedeli. O nepríjemnom zážitku rapera sa ale dozvedajú desiatky tisíc ľudí, čo môže veľmi ľahko a škaredo poznačiť značku CINEMAX. My sme CINEMAX kontaktovali, po čom sa nám v mene spoločnosti vyjadrila Alžbeta Kubalová, a to nasledovne:

„Raper Momo včera (6. 2. 2018) prišiel k nám na prevádzku s požiadavkou o vrátenie vstupného za prerušené predstavenie, pričom mu službukonajúca manažérka ústretovo a ochotne vysvetlila, že kompenzácia je možná, pokiaľ sa zákazník preukáže vstupenkami na spomínané predstavenie, ktoré  však už nemal k dispozícii, respektíve nám ich odmietol ukázať. Keďže sa nemal čím preukázať, nedokázali sme vyhovieť jeho reklamácii.“

Zdá sa teda, že ide so situáciu slova proti slovu. Momo síce vraví, že na pobočku prišiel so vstupenkami, no nespomína fakt, že ich vraj odmietol ukázať. Navyše sa v odpovedi od CINEMAXu dozvedáme, že raper sa pravdepodobne zúčastnil premietania z dňa 13. januára. Vyskytla sa vtedy situácia, kedy v dôsledku vyhlásenia požiarneho poplachu v celom nákupnom centre Bory Mall musela byť prevádzka evakuovaná, čo trvalo približne 20 minút. Po ukončení evakuácie boli podľa všetkého zákazníci informovaní, že filmy môžu ísť dopozerať, alebo im lístky budú presunuté na iný dátum či dokonca stornované.

Zdroj: instagram.com

Všetko je to teda oveľa viac zamotané, ako sme si mohli pôvodne myslieť. Porucha teda, ako sa javí, nebola v možnosti kontroly samotného kina a po zrušení predstavenia CINEMAX nebol podľa reklamačného poriadku povinný zákazníkom ponúknuť kompenzáciu. Aj napriek tomu ale pobočka podotýka, že všetkým divákom, ktorí o ňu žiadali, vyhoveli. Prečo sa potom na Moma údajne rozčúlila manažérka kina? K tejto časti raperovho zážitku so CINEMAXom sa pobočka vyjadrila nasledovne:

Reklama

„Po dôkladnom prešetrení situácie musíme zdôrazniť, že z našej strany sa k pánovi Momovi nikto nesprával neadekvátne, teda takým spôsobom, ako sa správal a vyjadroval on. Situácia nás mrzí, konflikt sme sa snažili vyriešiť pokojne a v prospech zákazníka, no pán Momo nám svojím arogantným a vulgárnym prístupom nedal priestor.“

Čo si o situácii myslíte vy? Vyzerá to tak, že samotnú pravdu nebudeme môcť nikdy potvrdiť stopercentne. Radi však vidíme, že pobočka kina CINEMAX v Bory Bratislava nám ochotne odpovedala a objasnila zopár vecí. Budeme sa taktiež snažiť zistiť viac informácií od samotného Moma. Koniec koncov len chceme prísť na to, či sa niečo podobné môže stať aj obyčajnému človeku. Ostáva tak už len na vás, komu dáte za pravdu.

Reklama

Mohlo by sa ti páčiť

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- REKLAMA -

Najnovší obsah

- REKLAMA -
Reklama