Legendárne televízne programy stále bavia divákov
Dlhoročne obľúbená reality šou Farma, podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom či večerné spravodajské relácie. Slovenská televízia opäť valcovala tabuľky sledovanosti.
Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách teší diváckemu úspechu a na konto si pripísal ďalšie pozoruhodné výkony. Vo štvrtok 19. októbra 2023 sa stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Tretia premiérová epizóda 4. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 až 54 rokov dorovnala doposiaľ tretí najvyšší rating 8,6 % a zaznamenala podiel na trhu 27,3 %. Seriálový hit prekonal konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj, či zábavnú šou Hit roka na Jednotke RTVS.
Rodinná sága plná hereckých hviezd dorovnala svoj druhý najvyšší počet 515-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v čase vysielania zasiahla dokonca až 620-tisíc divákov.
Farma ani Rodinné prípady neprestávajú valcovať
V čase vysielania sa darilo aj reality šou Farma. Najnovšia epizóda zaznamenala v čase vysielania najvyšší rating 3,9 % a trhový podiel 20,4 % v cieľovej skupine. Konkurenčná TV Joj zaostala s politickou diskusiu Na hrane a so seriálom Tomáš a Diana .
Uspokojivý výkon zaznamenal tiež podvečerný seriálový hit Mama na prenájom. Ďalšie príbehy si vychutnalo 337-tisíc divákov.
Najsledovanejšími spravodajskými programami dňa sa stali večerné spravodajské relácie TV Markíza: Televízne noviny a Počasie. Aj v univerzálnej cieľovej skupine 12+ obsadil druhú štvrtkovú priečku súhrn najdôležitejších udalostí dňa v Televíznych novinách. Sledovalo ich celkovo 485-tisíc divákov, pričom v čase vysielania zasiahli dokonca až 797-tisíc divákov. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 472-tisíc divákov.
Markíze sa darilo aj popoludní so sériou príbehov Rodinné prípady (podiel na trhu 27,1 %) a reláciami Prvé Televízne noviny a Reflex. Nižšie podiely na trhu zaznamenali na TV Joj relácie Riskuj! a Nákupné maniačky.
Markíza robí divákom spoločnosť už od skorého rána, keď úspešné Teleráno a populárna reality šou Zámena manželiek zaznamenávajú viac divákov ako konkurenčné Ranné Noviny a Bez servítky na Joj-ke.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) zaznamenala celodenne podiel na trhu 33,2 %.