Je Death Stranding štartom nového Kojimovho sveta?
Je zrejmé a úplne jasné, že legendárny vývojár z Japonska nepatrí k tradičným tvorcom. Premýšľa totiž trochu inak a vždy sa prostredníctvom svojich projektov snaží doručiť niečo iné, no hlavne unikátne i nevidené. Nová hra od režiséra, scenáristu a dizajnéra menom Hideo Kojima vás o tom, pravdepodobne, zasa raz presvedčí.
Death Stranding nebol projektom, ktorý by všetci plne ocenili. Chcelo to do hrania investovať množstvo hodín, aby ste boli schopní odhaliť komplexnosť skrývajúcu sa za relatívne nerobustnú hlavnú náplň hrateľnosti – teda za cestovanie.
Z prostého presunu z jedného miesta na druhé sa postupne stávala dychberúca akčná adventúra, v ktorej bojujete s množstvom nebezpečenstiev, vytvárate si vlastné skratky, kooperujete s ďalšími hráčmi a premýšľate nad zvolením vhodnej taktiky. A to ako pri prestrelkách, tak i pri explorovaní doposiaľ neprebádaných kútov zničenej Ameriky.
Príbeh bol, samozrejme, devízou Hideovho minulého počinu a súčasne prvotiny Kojima Productions. A práve na základne záverečného rozuzlenia srdcervúceho príbehu sa môžeme domnievať, že nadchádzajúci titul spomínaného tímu bude vychádzať práve z udalostí Death Stranding.
Hideo Kojima naznačuje, že nová hra jeho štúdia je v príprave
Nebojte sa, nebudeme vám prezrádzať žiadne konkrétne detaily. V prípade, že ste Death Stranding kompletne prešli, viete, že prostredníctvom niekoľko hodín gradujúceho konca si Hideo vytvoril ideálne podmienky pre vytvorenie počinu ľubovoľného žánru a zasadenia.
Áno, príbeh Sama Porter Bridgesa je s najväčšou pravdepodobnosťou kompletne vyrozprávaný, avšak jeho činy by mohli mať kľúčový význam pre druhý titul z produkcie Kojima Productions. Samotné srdce projektu prostredníctvom Twitter a Instagram príspevkov naznačuje, že novinka by mala minimálne vychádzať z post-apokalyptického sveta po odhmotneniach.
Svetoznámy herný režisér hovorí, že pri prípravách s umelcom Yojim Shinkawom sa v prvom rade obaja zamýšľajú nad charaktermi. Ich príbehovým pozadím, špecifickým oblečením, farebnou paletou i úlohami v rozprávanej naratívnej línii.
Yoji (ktorý sa stará o unikátne dizajny postáv v Kojimových hrách) následne príde s vizuálne úchvatnými kresbami. Každopádne, v ďalšom príspevku Hideo explicitne hovorí, že pracuje na ďalšom hernom koncepte. Pri brainstormingu počúva album OASIS od hudobníka Kitaro (takže je takmer isté, že sa nejaká pieseň objaví i v prípadnej hre).
Vesmírne plavidlá a deti
Súvis s už toľkokrát spomínaným svetom naznačuje i jedna z fotiek, na ktorej sa objavilo dieťatko BB. To hrá zásadnú úlohu v príbehu Sama Bridgesa, čo by mohlo naznačovať, že sa s jeho existenciou počíta i v ďalšom projekte.
Nehovoriac o tom, že v prípadne pedantného priblíženia nájdeme vesmírnu loď s logom organizácie Bridges. Tú hráči taktiež veľmi dobre poznajú, keďže pre ňu pracuje hlavný hrdina hry.
Momentálne však nevieme, čo presne od titulu čakať. Dokonca ani to, či pôjde opätovne o časovú exkluzivitu konzol PlayStation 5, alebo vyjde pracovne nazvané Death Stranding 2 na všetky dostupné platformy. To je však ďaleká budúcnosť, nakoľko projekt sa nachádza v úvodných fázach vyvíjania, respektíve vytvárania, čiže si naň ešte pár rokov počkáme.
Tešíte sa na nový projekt legendárneho Hidea Kojimu? Vďaka posolstvu a finálnemu rozuzleniu jeho predošlej hry Death Stranding má v podstate voľnú ruku vo výbere žánru a spracovania hrateľnosti. Myslíte, že nás opätovne dokáže prekvapiť? Dajte nám vedieť prostredníctvom dostupných komentárov.
Zdroj: vg247.com