Ikonický seriál baví Slovákov aj takmer 10 rokov po uvedení
Aj tento dlhodobo úspešný seriál zaručil, že Televízna skupina JOJ bola v sobotu 25. novembra lídrom slovenského trhu. V hlavnom vysielacom čase dosiahla 10,5 % sledovanosť a 25,9 % podiel. Hlavná stanica TV JOJ dosiahla prvenstvo nielen v prime time, celodenne bola JOJ najsledovanejšou slovenskou stanicou v nedeľu 26. novembra, pričom Slováci sa nevedeli nabažiť jedného konkrétneho programu.
Diváci si nenechali ujsť štart novej sezóny mimoriadne obľúbenej relácie V siedmom nebi, sobotňajšiu premiéru Slováci uprednostnili pred konkurenčnou ponukou. Relácia s moderátorom Vilom Rozborilom bola najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Prvé tohtoročné V siedmom nebi malo dosah až na 695-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pripísalo si rating až 9,8 % a podiel na trhu 24,6 %.
V siedmom nebi pre mnohých divákov nepotrebuje úvod. Ikonický moderátor Vilo Rozboril v ňom plní sny Slovákov a pomáha ľuďom potešiť svojich blízkych, napríklad darovaním zážitku, ktorý si nemôžu dovoliť, ale zmenil by im život.
Najsilnejšou cieľovou skupinou V siedmom nebi boli diváčky v produktívnom veku 35 až 44 rokov s podielom 27,4 %. Muži v rovnakom veku dosiahli 24,5 % trhový podiel.
V sobotu sa darilo aj spravodajskej televízii JOJ 24. V hlavnom vysielacom čase porazila konkurenčné spravodajské televízie so sledovanosťou 0,49 % a podielom 1,20 %. JOJ 24 zaznamenala víťazstvo aj v obchodne podstatnej cieľovej skupine divákov vo veku 12 až 54 rokov.