Chcete voňať ako Xbox? Alebo patríte medzi vášnivých hráčov, ktorí sa kvôli neustále zapnutej hre ani nestihnú osprchovať? Microsoft pre vás má riešenie! V úplnej serióznosti totižto spoločnosť nedávno ohlásila partnerstvo s firmou Lynx, s ktorou do našich obchodov prinesú neprakvapivo pomenovanú značku Lynx Xbox. Akými produktami výroba začne, v ktorých krajinách sa kedy začnú predávať a aká je za tým vlastne myšlienka?
Lynx Xbox je značka kozmetiky pre hráčov
Tak najprv bez humoru… Aký to má význam? Nuž, nie je nič nové, že spoločnosť, ktorá má isté publikum a pole zákazníkov, chce týmto zákazníkom začať predávať aj iné produkty. Microsoft má vďaka Xboxu milióny fanúšikov, pričom týchto fanúšikov môžu ďalej „využiť“ tak, že im predajú produkt spoločným menom prepojený s ich obľúbenou konzolou. Nie je to teda až tak nepochopiteľné.
„Lynx Xbox je čerstvá vôňa pulzujúceho zeleného citrusu, spolu s dôrazom citrónovníka a citróna, aromatickými bylinkovými náplňami mäty a šalvie, podporená drevenými vôňami pačuli a clearwoodu. Obsahujúc rozsah prírodných prirodzených olejov, začka Xbox Lynx prichádza s štýlovým novým vzhľadom a zahŕňa vonný sprej, deodorant a sprchový gél.„
Značka mydiel a deodorantov by sa mala začať predávať už toto leto. Konkrétne už od júla ju v obchodoch budú môcť nájsť obyvatelia krajín Austrália a Nový Zéland. Zatiaľ sa nehovorilo o predaji vo zvyšku sveta. Je však v rámci možností, že ak sa novinka medzi hráčmi rozšíri, onedlho bude nasledovať expanzia do USA.
Veľmi zaujímavé sú aj reakcie internetu. Samozrejme, ľudia si z novinky prevažne robia srandu, no sú tu aj takí, ktorí sa z nej úprimne tešia. Potom je tu však Seamus Blackley, tvorca Xboxu. Ten na Twitteri povedal, že „ani nevie, ako by to okomentoval.“ Očividne s Lynx Xbox teda nie je spokojný.
I seriously and honestly have no comment. I have no idea what a comment would even be on this. I’m frankly thinking of just going and drinking heavily at this point. https://t.co/hWZVyEHXjh
— Seamus Blackley (@SeamusBlackley) June 4, 2019
Podľa mňa na novej značke nie je nič zlé. Situácia síce zaváňa korporačným vyšťavovaním mena značky, keďže je však predaj obmedzený len na Austráliu a Nový Zéland, nevyzerá, že Microsoft tomu veľmi verí. Uvidíme ale, ako nám bude voňať v budúcnosti.
Čo na to vravíte? Ide podľa vás o priam smiešne využívanie známeho mena, alebo v tom nevidíte nič zlé? Napíšte nám do komentárov!
Zdroj: gamespot.com, twitter.com