V nedeľu odvysielala RTVS na Jednotke tretiu časť pôvodného 8-dielneho historického seriálu Čas nádejí. V prime-time si ju pozrelo 508 000 divákov pri trhovom podiele 24,1 % v cieľovej skupine 12+. Relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa a zároveň najsledovanejším nespravodajským programom v rámci 3. týždňa 2024.

Nový seriál sa teší diváckej obľube už od svojho uvedenia počas nedele 7. januára. Premiérovou prvou epizódou prilákal k TV obrazovkám 532 000 divákov pri trhovom podiele 24 % v cieľovej skupine 12+. Druhá epizóda počas nedele 14. januára zaznamenala sledovanosť 507 000 divákov pri trhovom podiele 23 % v cieľovej skupine 12+.

Reklama
cas nadeji
RTVS

Čas nádejí je pôvodný historický televízny seriál RTVS, ktorý mapuje životné osudy troch generácií slovenskej rodiny medzi rokmi 1914 až 1951. Osemdielny seriál vyrozpráva dramatický príbeh odohrávajúci sa počas najvýznamnejších historických udalostí.

Reklama

Hlavné postavy prežijú svoje osudy počas rozpadu Rakúsko – Uhorska, dvoch svetových vojen, vzniku Československej republiky či Slovenského národného povstania. Autorkou príbehu v seriáli Čas nádejí je Scarlett Čanakyová, ktorá prepojila historické fakty s príbehom plným emócií a uveriteľnými postavami.

V nedeľu sa na Jednotke darilo aj ďalším programom

V nedeľu počas dňa prilákala divákov k televíznym obrazovkám RTVS aj diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú sledovalo 391 000 divákov pri trhovom podiele 27,8 % v cieľovej skupine 12+. Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 73 000 divákov pri trhovom podiele 5,2 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Reklama

Divákov na Jednotke oslovila v nedeľu podvečer aj slovenská klasika. Film Medená veža dosiahol v silnej konkurencii sledovanosť 216 000 divákov pri trhovom podiele 16,1 % v cieľovej skupine 12+.

Reklama
medena veza
Zdroj: Slovenský filmový ústav

Zábavné formáty RTVS sa tešili vysokej sledovanosti aj počas predchádzajúcich dní. V piatok si novú premiérovú epizódu súťažnej šou Milujem Slovensko na Jednotke pozrelo 412 000 divákov pri trhovom podiele 21,4 % v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

V sobotu večer sa najsledovanejšou nespravodajskou reláciou dňa stala premiérová epizóda šou Záhady tela, ktorú si nenechalo ujsť až 425 000 divákov pri trhovom podiele 21,2 % v univerzálnej cieľovej skupine. Talkšou Petra Marcina Neskoro večer sledovalo až 379 000 divákov pri trhovom podiele 21,8 % v cieľovej skupine 12+.

Zdroj: TS RTVS

Reklama