utorok, 26 novembra, 2024
Reklama

Milovaný seriál Slovákov od Markízy sa vrátil, nová časť zbúrala priečky sledovanosti

Nenechajte si ujsť

Andrej Cvik
Andrej Cvik
Mám 24 rokov a moje 3 najobľúbenejšie veci na svete sú káva a moja mačka. A tá tretia je tajná.
Reklama

Dunaj, k vašim službám sa vrátil na TV obrazovky

Na obrazovky televízie Markíza sa v utorok 23. januára 2024 po vianočnej prestávke vrátil mimoriadne obľúbený dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám. Úvodná premiérová epizóda 5. série sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a porazila tak konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj.

Rodinná sága dosiahla v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13 až 55 rokov rating 8,3 % a trhový podiel 26,4 %. Obzvlášť si podmanila mladé diváčky vo veku od 13 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu 38,6 %. Nemocnica na TV Joj zaostala s podielom na trhu 13,1 % v komerčnej cieľovej skupine.

Reklama
slovensky serial dunaj markiza
Zdroj: Markíza

Dunaj, k vašim službám pritiahol k obrazovkám Markízy celkovo 507-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahol 650-tisíc divákov.

Reklama

Ďalšie jednotky na trhu

Silnými jednotkami na trhu boli aj nasledujúce úspešné české kriminálne seriály Policie Modrava (podiel 21,0 %) a Špecialisti (podiel 19,5 %). V ďalekom závese ostali seriály Viola a Stratené duše na obrazovkách TV Joj.

Úspešný bol v oboch hlavných cieľových skupinách aj podvečerný rodinný seriálový hit Mama na prenájom. V komerčnej cieľovej skupine 13 až 55 rokov si utorková epizóda pripísala rating 6,4 % a trhový podiel 26,9 %. Sledovalo ho celkovo 390-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Reklama

Najsledovanejšou hlavnou spravodajskou reláciou na trhu boli v utorok Televízne noviny (podiel 25,8 %). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa sledovalo 469-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Reklama
tv markiza operatori vyjadrenia
Zdroj: TV Markíza

Konkurencii nedali šancu napríklad ani poludňajšie Televízne noviny 12 alebo obľúbený detektívny seriál Monk. Televízii sa darilo aj popoludní so sériou príbehov Rodinné prípady a reláciami Prvé Televízne novinyReflex. Markíza robí divákom spoločnosť už od skorého rána, keď si Teleráno (podiel 27,5 %) poradilo s konkurenčnou reláciou Ranné Noviny (podiel 12,3 %) na TV Joj.

V utorok sa darilo tiež tematickým staniciam skupiny Markíza, keď Doma, Dajto a Markíza KRIMI v rámci rebríčka TOP 20 menších staníc obsadili až 14 priečok.

Skupina Markíza bola v utorok v komerčnej cieľovej skupine 13 až 55 rokov trhovým lídrom celodenne (podiel 35,7 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (podiel 36,2 %).

Reklama
Reklama

Mohlo by sa ti páčiť

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- REKLAMA -

Najnovší obsah

- REKLAMA -
Reklama