pondelok, 16 decembra, 2024
Reklama

Nová šou JOJ je absolútny prepadák. Televízia je zúfalá, diváci nešetria tvrdou kritikou

Nenechajte si ujsť

Andrej Cvik
Andrej Cvik
Mám 24 rokov a moje 3 najobľúbenejšie veci na svete sú káva a moja mačka. A tá tretia je tajná.
Reklama

Nová šou TV JOJ je fiaskom sledovanosti

Televízia Markíza ovládla v sledovanosti aj tretí týždeň nového roku 2024. Celkovo najsledovanejšími programami dňa sa v pondelok 15. januára 2024 v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie. Česká romantická komédia Srdce na dlani zasa nedala šancu súťažnej šou Heslo na obrazovkách TV Joj. Podvečer kraľoval trhu rodinný seriálový hit Mama na prenájom.

Prvou diváckou voľbou v čase po 20:30 hod. sa v cieľovej skupine 13 až 55 rokov stala hviezdne obsadená česká romantická komédia Srdce na dlani, ktorá na obrazovkách TV Markíza dosiahla sledovanosť 6,5 % a trhový podiel 24,6 %. Konkurenčná súťažná šou Heslo na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaostala s podielom na trhu 9,2 %.

Reklama

Pondelkový večer v spoločnosti hereckých hviezd ako Kristína Svarinská, Vladimír Polívka, Eliška Balzerová či Bolek Polívka si vychutnalo 343-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Český kinohit mal pritom dosah až na 629-tisíc divákov.

Reklama
mama na prenajom serial
Zdroj: Markíza

Podvečer pokračovala 3. séria rodinného seriálového hitu Mama na prenájom, ktorý si v oboch hlavných cieľových skupinách pripísal na konto jednoznačné víťazstvo a zároveň aj status najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa. V komerčnej cieľovej skupine 13-55 zaznamenala nová epizóda rating 7,8 % a trhový podiel 28,5 %.

Celkovo seriál Mama na prenájom sledovalo 448-tisíc divákov, aspoň na tri minúty si ho zaplo 589-tisíc divákov.

Reklama

Najviac divákov si v pondelok pozrelo večerné spravodajské relácie TV Markíza – Televízne noviny (podiel 29,3 %) a Počasie (podiel 26,5 %). Televízne noviny sledovalo 549-tisíc divákov, pričom aktuálne informácie o počasí pozeralo 503-tisíc divákov.

Reklama
tv noviny
Zdroj: TV Markíza

Dlhoročné stálice stále bavia Slovákov

Markíza prevalcovala konkurenciu aj popoludní so sériou príbehov Rodinné prípady (podiel 28,0 %) a reláciami Prvé Televízne noviny (podiel 32,9 %) a Reflex (podiel27,6 %). Nižšie podiely na trhu zaznamenali na TV Joj relácie Nákupné maniačky (podiel 6,3 %) a Riskuj! (podiel 11,4 %).

Markíza robí divákom spoločnosť už od skorého rána, keď si stabilne úspešné Teleráno (podiel 29,7 %) poradilo s konkurenčnou reláciou Ranné Noviny (podiel 14,0 %) na TV Joj.

Prvé miesto v pondelkovom rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo televízii Dajto, ktorá zabodovala s dobrodružným filmom Besnenie (podiel 8,6 %) s hviezdnym Dwaynom Johnsonom v hlavnej úlohe. Ďalšie priečky obsadili kultové komediálne seriály Susedia a Dva a pol chlapa. Dajto bolo zároveň v cieľovej skupine 13 až 55 rokov celodennou trojkou na trhu, keď s podielom 6,1 % predstihlo aj verejnoprávnu Jednotku RTVS.

Reklama

Zdroj: Markíza

Reklama

Mohlo by sa ti páčiť

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- REKLAMA -

Najnovší obsah

- REKLAMA -
Reklama