streda, 18 decembra, 2024
Reklama

Fiasko: Nová šou JOJ pohorela, konkurenčná Markíza ju totálne rozdrvila svojou novinkou

Nenechajte si ujsť

Andrej Cvik
Andrej Cvik
Mám 24 rokov a moje 3 najobľúbenejšie veci na svete sú káva a moja mačka. A tá tretia je tajná.
Reklama

Nová TV šou JOJ-ky pohorela u divákov

Televízia Markíza úspešne vstúpila do druhého týždňa nového roku 2024. Celkovo najsledovanejšími programami dňa sa v pondelok 8. januára 2024 v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa stala premiérová, hviezdne obsadená česká komédia Želanie k narodeninám, ktorá na obrazovkách dosiahla rating 7,9 % a nadpriemerný trhový podiel 28,0 %. Konkurenčná súťažná šou Heslo na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaostala s podielom na trhu iba 9,8 %.

Reklama

Želanie k narodeninám si podmanilo cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania filmu zabezpečili trhový podiel 49,2 %. Zábavu v spoločnosti hereckých hviezd ako Eva Holubová, Jaroslav Dušek či Tomáš Klus si vychutnalo celkovo 395-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom dosah mal tento  český kinohit až na 692-tisíc divákov.

Reklama
mama na prenajom
Zdroj: TV Markíza

Podvečer odštartovala fanúšikmi netrpezlivo očakávaná 3. séria rodinného seriálového hitu Mama na prenájom, ktorý si pripísal na konto ďalšie víťazstvo s ratingom 6,5 % a trhovým podielom 25,2 % v cieľovej skupine 13 až 55 rokov.

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patril Mame na prenájom dokonca status najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa, keď k obrazovkám pritiahol 421-tisíc divákov. Aspoň na tri minúty si nové príbehy obľúbených seriálových hrdinov zaplo 527-tisíc divákov.

Reklama

Prvenstvo zaujali spravodajské programy

Najviac divákov si v pondelok pozrelo večerné spravodajské relácie TV Markíza – Počasie (podiel 28,3 %) a Televízne noviny (podiel 28,4 %).

Reklama
tv noviny
Zdroj: TV Markíza

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa absolútne najsledovanejším pondelkovým programom stali Televízne noviny, ktoré si nenechalo ujsť 531-tisíc divákov. Aktuálne informácie o počasí trhový líder sprostredkoval 530-tisíc divákom pri obrazovkách.

Markíza prevalcovala konkurenciu aj popoludní so sériou príbehov Rodinné prípady (podiel 22,7 %) a reláciami Prvé Televízne noviny (podiel 28,9 %) a Reflex (podiel 23,9 %). Nižšie podiely na trhu zaznamenali na TV Joj relácie Nákupné maniačky a Riskuj!.

Televízia robí divákom spoločnosť už od skorého rána. Stabilne úspešné Teleráno (podiel 29,7 %) si poradilo s konkurenčnou reláciou Ranné Noviny (podiel 11,5 %) na TV Joj.

Reklama

V pondelok sa darilo tiež tematickým televíziam skupiny Markíza. Doma, Dajto a Markíza KRIMI v rámci rebríčka TOP 20 menších staníc obsadili 14 priečok.

Prvé miesto v rebríčku sledovanosti menších staníc uchmatlo Dajto. Tá výrazne zabodovala s dobrodružným filmom Posledný lovec čarodejníc s hviezdnym Vinom Dieselom v hlavnej úlohe. Ďalšie priečky obsadili kultové komediálne seriály Susedia Dva a pol chlapa.

Televízia Doma najviac zaujala s novým tureckým romantickým seriálom Nauč ma milovať. Z ponuky stanice Markíza KRIMI sa v rebríčku sledovanosti umiestnili kriminálne seriály Vraždy v raji a NCIS – Námorný vyšetrovací úrad.

Reklama

Zdroj: Markíza

Reklama

Mohlo by sa ti páčiť

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- REKLAMA -

Najnovší obsah

- REKLAMA -
Reklama