Dvojnásobné spoplatnenie spojenia čoskoro končí
Ak ste počas uplynulých troch rokov potrebovali zavolať operátorovi Orange, museli ste za to zaplatiť dvakrát. Nezvyčajné Orange poplatky sa za niekoľko týždňov zmenia.
Nielen vo forme volania na spoplatnené telefónne číslo za 0,05 € za minútu. Orange si dnes účtuje aj samostatný poplatok za prepojenie s operátorom. A nie je to nízka suma, v cenníku má na tento účel vyhradenú cenu až 1,50 €.
Ak zákazník práve rieši niečo dôležité, čo si žiada volať s operátorom aj niekoľkokrát po sebe, má zaplatiť násobky tejto sumy.
Alternatívou k linke 905 bola komunikácia cez WhatsApp či Messenger.
Ako sa vyhnúť vysokým poplatkom v Orangei?
Zákazník má teraz možnosť vyhnúť sa týmto opakovaným poplatkom zakúpením Balíka starostlivosti základ za 1,50 €. Ten zabezpečuje predovšetkým 100 % zľavu za spájanie s operátorom na zákazníckej linke 905. Ďalej balíček zahŕňa výmenu SIM karty, kópiu faktúry, podrobný výpis hovorov, prevod, reorganizáciu, zmenu čísla a kontrolu spotreby cez SMS.
Vo verzii Balík starostlivosti Plus za tri eurá Orange ponúka aj cestovné poistenie pre celú rodinu s krytím do 100 000 €.
Zrušenie poplatku koncom augusta
Balíky starostlivosti čoskoro z ponuky Orange vyradí, pretože ruší aj samotný poplatok za spojenie s operátorom na zákazníckej linke 905. Pre portál Aktuality to potvrdila hovorkyňa Orangeu Alexandra Piskunová:
„Potvrdzujem, že od 28. augusta budú volania na zákaznícku linku 905 bezplatné, a to v prípade volania zo SR zo siete Orange. Počúvame našich zákazníkov a chceme im ich kontakt s nami maximálne zjednodušiť a zvýhodniť.“
Doterajšie Orange poplatky ostávajú platné počas väčšiny augusta. Zmena nastane až od 28. augusta 2024.
Orange mení aj telefónne čísla zákazníckych liniek
Spoločne so zmenou cenníka Orange pristupuje aj k zlúčeniu expert linky 14 905 a zákazníckej linky 980 so zákazníckou linkou 905.
„Vďaka zlúčeniu týchto liniek si zavolaním na jedno číslo dokážu vybaviť všetky požiadavky. V prípade technických problémov sa aj naďalej môžu na nás obrátiť zavolaním na bezplatné číslo 0800 500 555,“ hovorí Alexandra Piskunová.
Telekom nikdy nemal spoplatnené hovory na zákaznícku linku a dovolať sa nebol problém. Niekedy to trvá pár minút ale nakoľko to nieje spoplatnené to nevadí. Zavolam naťukam čo potrebujem a počkám na spojenie. Bol som ich zákazník a všetko som dokazal vybaviť cez telefón.
Po toľkých rokoch je načase že to zrušili.
Netrep. To dovolanie na ST cez ich voicebota je tragikomicke. Ked bude linka zadarmo, volaju automaticky aj negramotne osoby, ktore nie su schopne si odpoved dohladat ale hned siahnu po telefone. A teda ked bude mat niekto realny problem, dlhsie si pocka na spojenie.
V konecnom dosledku to pre zakaznikov nemusi byt sz taks velka vyhoda.Poplatok zabezpecil adpon aku- taku selekciu hoborov / o jeho vyske sa mozme bavit/.
Teraz to sposobi to,ze budu volat vsetci o vsetkom.A hobory nekonecne
..,ktore opetator v ramci prozakaznickej pofpory nemize ukoncit, skratit…
Tak ak sa v najblizsich dnoch ani pocas 3 hod na zakaznicku linku nefovolate , teste sa , ze ste aspon usetrili