Mobilný operátor predstavil 4. novembra nové revolučné O2 Paušály. Do nich pridal okrem veľkých objemov dát aj vybrané služby prémiového obsahu ako je HBO GO, O2 TV, hudobnú streamovaciu službu Tidal s najväčšou databázou hudobných singlov, či predplatné denníkov SME a Denníka N, a to v cene paušálu podľa výberu zákazníka. Okrem tradičnej marketingovej kampane O2 pracuje aj so samostatnou online kampaňou.
„Existuje mnoho variantov nášho O2 SMART Paušálu a každý zákazník si môže vyskladať svoj vlastný. Aby si aj zákazníci vedeli predstaviť možnosti kombinácií, rozhodli sme sa v online priestore osloviť influencerov, teda osobnosti spojené s obsahom, ktorý po novom v paušáloch ponúkame,“ hovorí Markéta Plichtová, manažérka sociálnych médií a magazínu Sóda.
Každá z osobností sa stala ambasádorom svojho O2 SMART Paušálu a prostredníctvom svojich sociálnych sietí predstavuje benefity a aplikácie, ktoré sa nachádzajú v paušále. Jednou z tvárí je aj prvá dáma slovenského filmu a divadla Zdenka Studenková, ktorá vo svojom SMART Paušále predstavuje prémiovú službu HBO GO, pretože Zdenka sa ako jedna z mála slovenských hercov objavila aj v produkcii HBO v seriáli Terapie.
Medzi tvárami je Lady Zika, ktorá je kráľovnou slovenského TikToku a zároveň komunikuje na mladých ľudí na Instagrame, LucyPug, jedna z najznámejších slovenských vlogeriek na Youtube, internetový komik Fero Joke, raper Separ propagujúci Tidal.
Pozrite si, ako sa pustili do propagácie svojich Paušálov:
- Fero Joke
- LucyPug
- Lady Zika
- Separ
Zdroj: TS O2