sobota, 16 novembra, 2024
Reklama

Markíza znovu trafila do čierneho. Nový seriál valcuje všetko s rekordnou sledovanosťou

Nenechajte si ujsť

Andrej Cvik
Andrej Cvik
Mám 24 rokov a moje 3 najobľúbenejšie veci na svete sú káva a moja mačka. A tá tretia je tajná.

Seriálová novinka Zrada prevalcovala konkurenciu

Televízia Markíza v pondelok 5. februára 2024 úspešne odštartovala svoju jarnú seriálovú novinku. Podmanivý dramatický seriál s názvom Zrada sa uviedol ako suverénny víťaz pondelkového večera a v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Mimo spravodajstva a športu mu tiež patrí status doposiaľ divácky najúspešnejšieho programu od začiatku roka.

V cieľovej skupine 13 až 55 rokov dosiahla prvá epizóda Zrady rating 9,8 % a nadpriemerný trhový podiel 30,3 %. Konkurenčná zábavná šou Inkognito na TV Joj zaostala s viac než trojnásobne nižším podielom na trhu 10,0 % v rovnakej cieľovej skupine. Priamy prenos eventu Športovec roka 2023 oslovil na Jednotke RTVS 6,5 % divákov pri obrazovkách.

Reklama

Herecký koncert Kláry IssovejMilana Ondríka pritiahol k obrazovkám celkovo 589-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania atraktívna seriálová novinka zasiahla až 706-tisíc divákov. Na konte už má aj prvé pozitívne novinárske recenzie a pozitívnej odozve sa teší tiež v komentároch a diskusiách na sociálnych sieťach.

Reklama

Druhým divácky najúspešnejším programom mimo spravodajstva sa v pondelok stal podvečerný seriálový hit Mama na prenájom. Na konto si pripísal ďalší výborný rating 7,0 % a nadpriemerný trhový podiel 26,7 %, v rebríčku sledovanosti tak predbehol nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večernú šou Inkognito na TV Joj.

Mamu na prenájom si v úvode tohto týždňa vychutnalo 426-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mala až na 515-tisíc divákov.

Reklama

Najsledovanejšími pondelkovými spravodajskými programami sa stali večerné spravodajské relácie TV Markíza – Televízne noviny (podiel 28,9 %), Počasie (podiel 29,2 %) a Športové noviny (podiel 25,4 %).

Reklama
tv noviny
Zdroj: TV Markíza

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patrilo prvenstvo medzi spravodajskými programami taktiež Televíznym novinám, ktoré si nenechalo ujsť 526-tisíc divákov, pričom zasiahli dokonca až 820-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 514-tisíc divákom.

Konkurenciu nedali šancu napríklad ani nestarnúci detektívny seriál Monk (podiel 27,0 %) či obľúbené Susedské prípady (podiel 26,1 %).

Diváci majú stále veľký záujem aj o sériu príbehov Rodinné prípady (podiel 24,7 %) a reláciami Prvé Televízne noviny (podiel 28,1 %) a Reflex (podiel 22,7 %). Nižší divácky záujem vykázali na TV Joj relácie Nákupné maniačky (podiel 10,6 %) a Riskuj! (podiel 12,1 %).

Reklama
Reklama

Mohlo by sa ti páčiť

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- REKLAMA -

Najnovší obsah

- REKLAMA -
Reklama