nedeľa, 17 novembra, 2024
Reklama

Padol ďalší rekord. Nová TV stanica je absolútny hit na Slovensku

Nenechajte si ujsť

Markíza a trefa do čierneho

Aktualizácia 26.8.2024: Skupina Markíza potvrdila v sobotu 24. augusta 2024 svoju vedúcu pozíciu na našom televíznom trhu. V cieľovej skupine 13-55 rokov si udržala prvenstvo s celodenným trhovým podielom 25,9 % a večerným podielom 34,8 % v prime-time (19:00-23:00).

Novým rekordom zažiarila TV stanica Markíza KLASIK, keď v prime-time dosiahla svoj doteraz najvyšší trhový podiel 4,5 % v rovnakej cieľovej skupine. Divákov najviac zaujali kultové seriály Beverly Hills 90210 a Alf, spolu so zábavnou reláciou Uragán. Všetky tieto programy sa tešili vysokej sledovanosti a významnému trhovému podielu.

Reklama

Aktualizácia 14.8.2024: Markíza KLASIK si získava čoraz väčšiu divácku priazeň, v pondelok 12. augusta 2024 si pripísala doposiaľ najlepší výkon od 1. augusta 2024, odkedy sú výsledky jej sledovanosti odkryté pre celý slovenský televízny trh.

Reklama

Celkovo najviac divákov v oboch hlavných cieľových skupinách si pozrelo večernú reláciu Počasie na obrazovkách TV Markíza, ďalšie najvyššie priečky v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadili komediálny krimiseriál Polícia Hvar a hlavná spravodajská relácia Televízne noviny.

Nebolo sledovanejšej televízie na Slovensku

Markíza KLASIK dosiahla včera v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zatiaľ najvyšší celodenný trhový podiel 3,8 % a zároveň dorovnala aj svoj najlepší podiel na trhu 3,7 % v najdôležitejšom prime-time 19:00-23:00.

Reklama
Zdroj: Markíza

Najúspešnejšími titulmi z pondelkového vysielania stanice Markíza KLASIK boli večerná legendárna francúzska komédia Žandár vo výslužbe (rating 1,0 % / trhový podiel 5,0 % v CS 13-55), predchádzajúci kultový komediálny seriál Rodina Addamsovcov (rating 0,7 % / trhový podiel 3,3 % v CS 13-55) a druhá z dvojice popoludňajších epizód nezabudnuteľného akčného seriálu Knight Rider (rating 0,6 % / share 5,5 % v CS 13-55). 

Reklama

Z ponuky televízie Markíza KRIMI si najlepšie počínali obľúbené kriminálne seriály NCIS – Námorný vyšetrovací úrad (rating 0,8 % / trhový podiel 4,8 % v CS 13-55) a Odložený prípad (rating 0,8 % / trhový podiel 6,1 % v CS 13-55). 

Celkovo najsledovanejším pondelkovým programom v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala večerná relácia Počasie. V cieľovej skupine 13-55 si pripísala rating 4,6 % a trhový podiel 25,8 %. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť celkovo 304-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Pôvodný článok

Reklama

15. júla tohto roku prišla slovenská televízna jednotka s úplne novou stanicou. Markizácka rodina sa tak rozrástla už o celkovo piaty kanál. Hneď deň po uvedení stanice sa televízia na sociálnej sieti pochválila mimoriadnym úspechom, ktorý stanica dosiahla. Presné čísla však známe neboli.

Táto situácia je Markíze už dobre známa. Podobný priebeh zažila ešte v júni 2022, keď odštartovala novú kriminálnu stanicu Markíza Krimi. Čísla sledovanosti vtedy takisto neprezradili.

Televízna stanica, ktorej obsah je zameraný na kriminálne filmy a seriály, sa pri svojom debute držal na úrovni 2 % podielu na diváckom trhu. Podľa najnovších informácií z portálu Mediaboom by nová Markíza Klasik mala dosahovať minimálne také dobré výsledky, ako jej kriminálny predchodca. 

Reklama
Zdroj: Markíza

Markíza opäť vyčkávala s uverejnením informácií

Televízia pri tohtoročnom vypustení retro stanice podnikla rovnaký krok ako pred dvomi rokmi. Opäť si presné čísla z prvých týždňov vysielania nechala pre seba.

Markíza Krimi vďaka priaznivým výsledkom prinútila riaditeľstvo televízie odtajniť čísla sledovanosti po približne troch týždňoch.

Markíza Klasik v šliapajách Krimi

Na základe avizovanej diváckej priazne sa televízia podelila o aktuálne informácie týkajúce sa novo pridanej stanice. Markíza Klasik mala minulý štvrtok prekročiť hranicu 2 % celodennej sledovanosti, v prime-time sa podiel pohyboval okolo 1 %.

Reklama

Nečakaná cieľovka

Názov Markíza Klasik napovedá, že obsah poskytovaný touto televíznou stanicou bude atraktívny skôr pre staršiu generáciu. Markíze sa však prekvapivo darí bodovať najmä v oblasti strednej generácie divákov, ktorá predstavuje obyvateľov v najproduktívnejšom veku.

Tento triumf možno pripísať voľbe programov, ktoré sú populárne najmä medzi súčasnými tridsiatnikmi až päťdesiatnikmi. Faktom však je, že staré dobré klasiky si rád pozrie každý nadšenec retro obsahu, bez ohľadu na ich vek.

Reklama

Mohlo by sa ti páčiť

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- REKLAMA -

Najnovší obsah

- REKLAMA -
Reklama