sobota, 16 novembra, 2024
Reklama

Predaje Ghost of Tsushima trhajú rekordy. Sony sa chváli výbornými číslami

Nenechajte si ujsť

Róbert Herda
Róbert Herda
Ahoj, ako si si už mohol prečítať, volám sa Róbert. Videohrám, knihám a hlavne kinematografii ako médiám, ktoré sú určené na rozprávanie príbehov, sa venujem už nejakú tú dekádu (ak si dobre pamätám, tak vlastne od dôb, čo som začal registrovať okolie). Najmä preto sa snažím všetko, čo z týchto oblastí prichádza skúmať a nezriedka analyzovať. Momentálne pracujem aj na vlastnej tvorbe a popritom sprostredkúvam čitateľom rôzne novinky, dojmy a recenzie z týchto oblastí.

Z poslednej exkluzivity je hit

Vzhľadom k tomu, že sa nachádzame na konci jedného generačného cyklu, mnohí z hráčov netrpezlivo očakávali posledné dva exkluzívne tituly, ktoré sa na konzole PlayStation 4 objavili. The Last of Us Part II spôsobilo veľkú kontroverziu a vyvolalo vlnu rozporuplných reakcií, i keď sa mu komerčne darilo výborne. A hoci bolo Ghost of Tsushima pod omnoho menším hľadáčikom, predaje potvrdzujú, že o podobnú hru bol naozaj veľký záujem.

Samurajských titulov je nedostatok, pričom tých naozaj kvalitných je ešte menej. Za poslednú dekádu tu ale nebol herný projekt, ktorý by takto efektívne približoval kultúru cnostných a hrdých bojovníkov.

Reklama

Ghost of Tsushima je kvalitným audiovizuálnym balíčkom a síce ide o tradičnú open world hru, jej unikátnosť tkvie práve vo zvolenej tematike. Tú vývojári zo Sucker Punch Productions využívajú naplno a i vďaka tomu si našla ich novinka množstvo priaznivcov. Nehovoriac o početných aktivitách v okupovanom svete, či satisfakčnom súbojovom systéme.

Reklama

Predaje Ghost of Tsushima zlomili nový rekord

Sony hrdo prehlásilo, že herná uzávierka konzol PlayStation 4 sa stala najrýchlejšie predávajúcou sa originálnou IP na tejto platforme (samozrejme, zástupcovia porovnávajú výhradne s first party titulmi).

Počas prvých troch dní (ktoré sú kľúčové) sa predalo neuveriteľných 2,4 milióna kópií, čo je na úplne novú sériu úžasné. Súčasne to opäť potvrdzuje hráčsky záujem o podobné zasadenie, nakoľko sa doň môžeme pozrieť iba zriedkavo.

Reklama
ghost of tsushima predaje
Zdroj: Róbert Herda

Zďaleka najviac sa novinke v otvorenom svete darí v Japonsku, čo je neprekvapivé. Tamojší hráči mimochodom oceňujú i celkové zapracovanie autentickej kultúry, ktoré mnohí v recenziách náležite vyzdvihujú.

Reklama

Záujem o samurajský epos bol dokonca v spomínanej krajine tak veľký, že už úplne došli fyzické nosiče a nedajú sa v kamenných obchodoch zakúpiť. Pre konkretizáciu spomenieme, že sa len v Japonsku predalo 212 915 diskov. Takýmito tržbami projekt Sucker Punch pokoril aj Death Stranding od Hidea Kojimu a to je naozaj enormný úspech.

Ak ešte stále neviete, či kúpiť novinku z ďalekého Japonska, dávame do pozornosti našu podrobnú recenziu, ktorá poukazuje na tie najväčšie klady i prítomné neduhy samurajského unikátu menom Ghost of Tsushima.

Tešíte sa z komerčných úspechov exkluzivít spoločnosti Sony? Myslíte si, že sa platforme PlayStation bude takto dariť i v budúcich rokoch? Podeľte sa s nami o svoje prognózy a názory prostredníctvom komentárov.

Reklama

Zdroj: vg247.com

Reklama

Mohlo by sa ti páčiť

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- REKLAMA -

Najnovší obsah

- REKLAMA -
Reklama