Táto šou ovládla slovenské TV obrazovky
Obľúbená reality šou Utajený šéf si v stredu, 15. novembra 2023, podmanila divákov. V cieľovej skupine 12 až 54 rokov sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Druhá premiérová epizóda 3. série slovenskej adaptácie celosvetovo úspešnej šou dosiahla rating 6,4 % a trhový podiel 23,9 %. Konkurenčné programy zaostali, seriál Duch zaznamenal na TV Joj podiel na trhu 13,3 % a film Vraždy pri Pont d’Arc na Jednotke RTVS 8,5 %.
Na to, ako si majiteľ slovenskej siete hobby marketov Kinekus Štefan Súkeník počínal v koži radového brigádnika, sa pozeralo celkovo 341-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Aspoň na tri minúty si Utajeného šéfa zaplo až 560-tisíc divákov.
Jednotkou na trhu bola aj nasledujúca česká epizóda šou Utajený šéf, ktorá si pripísala rating 2,9 % a trhový podiel 21,0 %. Obľúbený formát si poradil s konkurenčným seriálom Prokurátorka (podiel 11,4 %) a so zábavnou šou Sedem (podiel 12,3 %).
Najsledovanejším programom dňa sa v stredu stala večerná hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá dosiahla vynikajúci rating 7,1 % a trhový podiel 25,4 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa v stredu pozeralo 446-tisíc divákov.
Status najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa patril podvečernému rodinnému seriálu Mama na prenájom, ktorého epizódu si v stredu pozrelo 360-tisíc divákov.
Čo Slováci pozerajú na menších TV staniciach
Skupine Markíza sa v stredu darilo aj v rámci ponuky menších staníc, keď so stanicami Doma, Dajto a Markíza KRIMI obsadila 17 priečok v rebríčku TOP 20.
Najlepšie sa spomedzi nich darilo televízii Dajto s večerným dobrodružným filmom Posledný Mohykán (podiel 7,5 %) a s kultovým komediálnym seriálom Susedia (podiel 6,4 %).
Tretie miesto v stredajšom rebríčku sledovanosti menších staníc obsadila stanica Markíza KRIMI s kriminálnym seriálom NCIS – Námorný vyšetrovací úrad. V rámci TOP 20 sa umiestnil aj nový večerný seriál Vraždy v raji a podvečerná klasika Odložený prípad.
Na stanici Doma si najviac divákov pozrelo turecký romantický seriál V hre je láska a večerný rodinný sitkom Krok za krokom.
Zdroj: TV Markíza