Hra od vývojárskeho štúdia Psyonix presvedčila o svojej kvalite drvivú väčšinu hráčov po celom svete. Rocket League komunita ma stále silné zázemie a táto motorizovaná akčná PvP lahôdka sa preto rozhodla expandovať na novú platformu. Novinka Rocket League Sideswipe bude dostupná pre iOS a Android.
Ako uvádza vývojár, základ hry ostane nepoškvrnený a bude sa podopierať o podobný formát. Cieľom je poskytnúť hráčom rovnaký druh „futbalových zápasov“, ktoré si tentokrát užiješ na mobilných zariadeniach.
Rocket League Sideswipe bude zadarmo
Samozrejme, niekoľko miernych zmien sa predsa len udialo. Dĺžka zápasov bude skrátená na 2 minúty, či už siahneš po 1v1 alebo 2v2. Pohľad z tretej osoby je taktiež minulosťou a nahradí ho pohľad zboku.
Podobne ako v hlavnej hre na konzoly a PC, aj Sideswipe bude stiahnuteľný úplne zadarmo. Ochutnávka beta verzie príde v najbližších mesiacoch.
Hra dorazí neskôr v tomto roku
Momentálne stále nepoznáme oficiálny dátum uvedenia hry, ale vývojár trvá na tom, že nás o všetkom informujú v značnom predstihu a zahráme si ju ešte v roku 2021.
„Nemôžeme sa dočkať, až prinesieme tento nový pohľad na hru Rocket League na všetky mobilné platformy. Zostaňte s nami naladení, pretože ďalšie informácie získate v najbližších mesiacoch,“ uvádza vývojárske štúdio Psyonix v oficiálnom vyhlásení.
Úspech a popularita pôvodnej hry
Hra Rocket League vyšla v roku 2015 a počas prvého mesiaca od vydania bola zadarmo na platforme PlayStation. Takýmto štýlom chcel vývojár nalákať do hry ľudí, čo sa mu podarilo a za jeden mesiac si ju stiahlo viac ako 6 miliónov hráčov.
Jedným z najväčších plusov, aj keď nie pre každého, je úplná absencia násilia. V hre nenájdeš ani kvapku krvi, žiadne prestrelky a nadávky. Z čoho teda vyplýva, že ju rodičia svojim deťom povolia na rozdiel od hier ako Call of Duty alebo CS:GO, takže udržať si popularitu medzi mladším publikom nebolo vôbec náročné.
Hra svojho času stála 20 eur a dostupná bola na platformách PC, PS4 a Xbox One. Ponúkala sa tak širokému publiku, ale postupom času dorazil mierny pokles. Hra bola „príliš drahá“, čo vývojár vyriešil veľmi jednoducho – prechod na free–to–play. Táto zmena si opäť získala obrovský počet nových hráčov a do dnešného dňa si Rocket League stiahlo cez 40 miliónov hráčov, zatiaľ čo 10 miliónov si hru zakúpilo ešte v čase, keď bola spoplatnená.
Hrával si Rocket League na PC alebo konzole a rád ju okúsiš na na mobilných zariadeniach? Názor nám môžeš napísať do komentárov.
Zdroj: rocketleague.com