pondelok, 23 decembra, 2024
Reklama

Seriál Pán prsteňov čelí katastrofe. Sledovanosť druhej série sa extrémnym spôsobom prepadla

Nenechajte si ujsť

Andrej Cvik
Andrej Cvik
Mám 24 rokov a moje 3 najobľúbenejšie veci na svete sú káva a moja mačka. A tá tretia je tajná.
Reklama

Oprávnená kritika a toxicita?

Druhá séria Pána prsteňov: Prstene moci zaznamenala extrémny prepad sledovanosti, kedy divácka základňa klesla o viac ako polovicu v porovnaní s prvou sériou.

Je to len týždeň, čo Amazon Prime Video vypustil 2. sériu najdrahšieho seriálu v histórii. Ľudia si však novinku poriadne podali a seriál sprevádza veľká toxicita či nespokojnosť divákov.

Seriál Pán prsteňov nikoho nezaujíma

Kritické správy podčiarku portál Variety, ktorý sa opiera o údaje analytickej skupiny Luminate. Tieto čísla naznačujú výrazný pokles záujmu o seriál. Po prvých štyroch dňoch od premiéry druhej série Pána prsteňov: Prstene moci v USA dosiahli približne 2,7 milióna videní.

Zdroj: Amazon

V porovnaní s prvou sériou, ktorá pred dvoma rokmi v rovnakom časovom období zaznamenala viac než trojnásobok s 8,9 miliónmi videní, sa tak divácka základňa druhej série znížila až o brutálnych 70 %.

Výroba prvej série Pána prsteňov: Prstene moci vyšla približne na pol miliardy dolárov, čím sa stal najdrahším televíznym projektom všetkých čias. Tvorcovia plánujú natočiť celkovo 5 sérií, pričom odhadované náklady by sa mohli blížiť k jednej miliarde dolárov.

Ani Rod draka ľuďom „nevonia“

Druhá séria konkurenčnej fantasy série Rod draka, ktorú produkuje streamovacia služba Max, si taktiež všimla pokles diváckeho záujmu. Tentokrát sa divácka angažovanosť znížila približne o 20 %, čo je pri pokračovaniach seriálov pomerne bežným javom.

Ľudia vyčítali prílišnú rozťahanosť deja a vedľajšie dejové linky, ktoré sa vôbec neobjavili v knižnej predlohe. Dokonca aj George R.R. Martin chce tiež vyjadriť svoju nespokojnosť.

Reklama

Mohlo by sa ti páčiť

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- REKLAMA -

Najnovší obsah

- REKLAMA -
Reklama