Slováci si obľúbili nový seriál
Televízia Markíza bola v utorok 2. januára 2024 prvou diváckou voľbou pri výbere večerného programu. Česká komédia Po čem muži touží 2 sa v cieľovej skupine 13 až 55 rokov stala v čase po 20:30 hod. najsledovanejším programom na celom trhu. Skvelý rozbeh hlási nový romantický seriál Nauč ma milovať na obrazovkách stanice Doma.
Hviezdne obsadená česká komédia Po čem muži touží 2 v utorok večer zvíťazila s ratingom 8,0 % a trhovým podielom 24,2 %. Najväčšie herecké osobnosti ako Jiří Langmajer či Anna Polívková robili spoločnosť celkovo 374-tisíc divákom pri obrazovkách. Film zasiahol až 661-tisíc divákov.
Zo spravodajských relácií si najviac divákov zvolilo Počasie (podiel 27,4 %) a Televízne noviny (podiel 28,6 %) na Markíze.
V univerzálnej cieľovej skupine 12+ rokov sa absolútne najsledovanejším utorkovým programom stali Televízne noviny, ktoré si pozeralo 512-tisíc divákov. Aktuálne informácie o počasí televízna stanica sprostredkovala 506-tisíc divákom pri obrazovkách.
Televízia Doma skraja nového roka odštartovala romantickú seriálovú novinku Nauč ma milovať, ktorá sa teší diváckemu záujmu. Prvá z dvojice utorkových epizód dosiahla v cieľovej skupine 13 až 55 rokov rating 1,2 % a trhový podiel 4,0 %, druhá časť si polepšila na rating 1,4 % a podiel na trhu 4,2 %.
Čerstvá turecká romantika si podmanila mladé a aktívne diváčky v rámci cieľovej skupiny ženy 12 až 24 rokov, ktoré stanici Doma v čase vysielania seriálu zabezpečili trhové podiely 10,2 % a 11,5 %.