Dunaj si podmanil viac než pol milióna divákov
Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší diváckemu úspechu. V utorok 7. novembra 2023 sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
V poradí ôsma premiérová epizóda 4. série Dunaja v cieľovej skupine 12 až 54 rokov zaznamenala rating 8,4 % a trhový podiel 26,9 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine dosiahol podiel na trhu iba 17,1 %. Celkovo si ôsmu epizódu Dunaja pozrelo 511-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma. Utorková epizóda zaznamenala rating 3,7 % a trhový podiel 22,0 % v cieľovej skupine 12 až 54 rokov. Konkurenčné programy zaostali, Tomáš a Diana dosiahol podiel 10,9 %, film Gump – pes, ktorý naučil ľudí žiť 4,1 %.
Druhý najsledovanejší seriál aj iné úspešné programy
Druhým najsledovanejším seriálom na trhu sa v utorok stala podvečerná Mama na prenájom, ktorá si pripísala rating 5,9 % a trhový podiel 24,0 % v cieľovej skupine 12 až 54 rokov. Utorkovú epizódu si pozrelo celkovo 391-tisíc divákov. Nestačil na ňu ani konkurenčný seriál Bez servítky.
Medzi spravodajskými programami si v oboch hlavných cieľových skupinách najlepšie počínali večerné spravodajské relácie TV Markíza – Televízne noviny (rating 7,1 % / podiel 24,9 %) a Počasie (rating 6,3 % / podiel 21,3 %). Hlavnú spravodajskú reláciu trhového lídra si v utorok nenechalo ujsť 475-tisíc divákov, pričom zasiahla dokonca až 781-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 450-tisíc divákom.
Skupina Markíza v utorok excelovala aj v rámci ponuky menších staníc, keď so stanicami Doma, Dajto a Markíza KRIMI obsadila až 16 priečok v rebríčku TOP 20.
Spomedzi menších staníc sa najlepšie darilo televízii Dajto s komediálnym seriálom Susedia, ale zabodovali aj večerný akčný komiksový kinohit Spider-Man: Návrat domov či podvečerný sitkom M*A*S*H.
Na stanici Doma si najviac divákov pozrelo turecký romantický seriál V hre je láska, ktorý zaznamenal doposiaľ druhý najvyšší rating, a rodinný komediálny seriál Krok za krokom. Z ponuky stanice Markíza KRIMI sa v rebríčku umiestnil klasický kriminálny seriál NCIS – Námorný vyšetrovací úrad.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v utorok v cieľovej skupine 12 až 54 rokov trhovým lídrom, nakoľko celodenne dosiahla podiel 34,5 %.
Zdroj: Markíza