Tatra banka mala výpadok 12. apríla po 10:00
Tatra banka mala výpadok svojich služieb. Nefungovala aplikácia ani internet banking. Niektorí používatelia sa k údajom o účte dostali, avšak museli dlhšie čakať, kým sa načítajú. O 12:00 hodine Tatra banka informovala, že komplikácie vyriešili:
„Naše služby v aplikácii Tatra banka a Internet bankingu opätovne fungujú so štandardnou odozvou. Klientom sa ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie.“
Banka čelila veľkému výpadku taktiež v stredu 10. apríla. Na oficiálnej stránke uviedli, že „výpadok našich systémov bol odstránený a naše služby sú opäť dostupné v plnom rozsahu.“ Dnes, 12. apríla po 10:00 hodine však začali používatelia hlásiť ďalšie problémy.
Používatelia majú problém s prihlásením do mobilnej aplikácie. Prihlásenie končí chybovou hláškou aj po zadaní správnych prístupových údajov. Ak sa vám aj podarí dostať do aplikácie, všade uvidíte len „Načítavam,“ – bez zobrazenia informácií o účte, kartách a sporeniach.
Na situáciu reagovala už aj samotná Tatra banka:
„Vážený klient, z dôvodu neplánovaného výpadku môžete v aplikácii Tatra banka zaznamenať spomalenú odozvu niektorých služieb. Na odstránení výpadku intenzívne pracujeme. Ospravedlňujeme sa za diskomfort a ďakujeme za pochopenie.“
Problémy hlásia používatelia po celom Slovensku
Svoje hlásenia prostredníctvom stránky Down Alarm poskytli medzi 10. a 11. dopoludňajšou hodinou desiatky ľudí. Na grafe pritom vidno drastický nárast počtu hlásení.
Na situáciu reagujú aj používatelia pod príspevkom Tatra banky, v ktorom oznámili ukončenie výpadku zo stredy 10. apríla. „Opäť sa nedá prihlásiť do appky, poslednú dobu máte stále problém,“ píše jeden komentujúci a pridáva sa ďalší: „Aplikácia zase nefunguje vypisuje mi neznáma chyba odoslať kód.“