štvrtok, 26 decembra, 2024
Reklama

Nový film „The Drop“ opäť pozýva globálnu komunitu BMW M do „M Town“

Nenechajte si ujsť

Adam Martiš
Adam Martiš
Mám 24 rokov, vyštudoval som mediálnu komunikáciu a som milovníkom filmov, seriálov, hier a popkultúrneho obsahu. Zaujímam sa aj o technológie, hudbu, módu či šport – celkový rozhľad je u mňa na prvom mieste.
Reklama

Mníchov. „Vitajte v M Town“. S novým filmom pokračuje BMWM GmbH v úspešnej kampani zameranej na virtuálne Eldorado globálnej komunity BMW M. „The Drop“ priťahuje nadšencov koní a petrolheadov opäť do „M Town“. Tu sa od roku 2018 všetko točí okolo najsilnejšieho písmena na svete a vášne pre vysoký výkon. Režisér Micky Sülzer, ktorý bol už pred dvoma rokmi zodpovedný za tvorbu ikonického videa o životnom postoji v „M Town“, predstavuje tentoraz široké spektrum súčasných modelov BMW M, z ktorých niektoré sa môžu pochváliť mimoriadne príťažlivými farbami karosérie a vozidiel z flotily BMW M Heritage, vrátane červeného BMW E30 M3.

„M Town je najúspešnejšia digitálna kampaň od spoločnosti BMW M GmbH, najmä preto, lebo sa na nej aktívne podieľa a formuje ju komunita BMW M na celom svete. Toto nadšenie a identifikácia vytvárajú to, vďaka čomu je BMW M jedinečné. Preto sme radi, že môžeme v tomto úspešnom príbehu pokračovať ďalším filmom a zároveň nahliadneme do budúcnosti,“ hovorí Lothar Schupet, riaditeľ globálneho predaja a marketingu BMW M.

Od roku 2018 slúži „M Town“ ako sociálna a digitálna komunikačná platforma pre fanúšikov BMW M po celom svete. Zaregistrujú sa na bmw-m.com ako občania mesta „M Town“ a vytvoria si svoj vlastný individuálny digitálny preukaz BMW M. „M Town“ je skratka pre jedinečné rozprávanie, originálne online videá, množstvo kreatívnych produktov v BMW M Town merchandising shope a veľké množstvo podujatí po celom svete. Návštevníci BMW Welt v Mníchove získajú veľmi realistický dojem z „M Town“ na špeciálne navrhnutej výstavnej ploche so 180 m2.

The Drop – A BMW M Town Story.

Celkom 18 rôznych modelov z najnovšej ponuky BMW M sa v „The Drop“ objavuje kratšie alebo dlhšie. Spektrum mimoriadne výkonných vozidiel siaha od BMW M2 CS (kombinovaná spotreba paliva: 10,4 l / 100 km; kombinované emisie CO2: 238 g / km *) až po BMW M8 Gran Coupe (kombinovaná spotreba paliva: 10,7 l / 100 km; kombinované emisie CO2: 244 g / km *). Okrem toho sú na obraze aj špeciálne objekty, ako napríklad BMW M2 od FUTURA 2000 alebo BMW M3 Pickup z roku 2011, ktoré prinesie nabíjaciu stanicu. Takže po prvýkrát vo filme „M Town“ ponúka spoločnosť BMW M GmbH malý pohľad na elektrizujúce roky pred nami a zmes „Utopie“ so skutočnou budúcnosťou. Rok 2021 bude už svedkom prvého elektrifikovaného modelu od BMW M ako performance variantu založeného na novom BMW i4 a budú nasledovať ďalšie modely – vrátane vysoko výkonných vozidiel.

Protagonista filmu, ktorého sa zúčastnili aj významní influenceri z automobilovej scény, jazdí na červenom BMW E30 M3 z flotily BMW M Heritage. Klasiku BMW M GmbH navyše zastupujú modely M3 GTS, BMW M3 CRT, BMW M4 GTS a BMW radu 1 M Coupe.

Nový film, ktorý je v súlade s koncepciou Spoločnej komunity, predstavuje nielen vozidlá od BMW M GmbH, ale aj občanov mesta „M Town“. Na tento účel a na samotné natáčanie filmu poskytli členovia komunity BMW M svoje vlastné vozidlá. Tieto špeciálne miesta boli predtým losované v online kampani.

Reklama

Zdroj: Tlačová správa BMW Group

Reklama

Mohlo by sa ti páčiť

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- REKLAMA -

Najnovší obsah

- REKLAMA -
Reklama