Naozaj sa dočkáme manuálnej prevodovky?
Osobne neviem, čo je väčší šok. Šesť-stupňová manuálna prevodovka alebo limitovaná, vrcholová edícia GRMN. Zatiaľ však nie je zo strany automobilky potvrdené, či majú s autom naozaj takéto plány, alebo či ide len o výmysel. My však dúfame, že to tak naozaj bude.
Zmeny, ktoré zákazníka zaujmú
Automobilka sa snaží Supru každým rokom obmieňať tak, aby bola pre zákazníkov stále lákavá. Preto sa dočkáme aj verzie 2021. Tá sa však už pripravuje a preto neočakávame, že by sa v nej manuálna prevodovka objavila. No dúfame, že už v roku 2022 by sme mohli vidieť prvých šťastných majiteľov manuálnej Supry
Prečo sa začalo o manuále v Toyota Supra hovoriť až teraz? Môže za to mnoho reakcií z pohľadu zákazníkov, ktorým automat v takomto aute nevyhovoval. A ani sa im netreba čudovať, k takémuto legendárnemu autu naozaj manuál patrí.
Toyota Supra vo vrcholovej edícií GRMN
Taktiež sa hovorí aj o limitovanej, vrcholovej edícii Toyota Supra, ktorá by mala mať až 510 koní, zatiaľ čo dnes ich nájdeme v tomto športovom aute len 330. Taktiež by malo byť odľahčené a to už klasicky vďaka karbónovým doplnkom. 510 koní by auto naozaj dosiahlo, ak by sa Toyote podarilo od BMW dostať ich motor, ktorý pochádza z M3 a M4.
Malo však by ísť len o vysoko limitovanú edíciu 200 kusov. Hovorí sa, že za to môže najmä BMW. Možno sa pýtate, prečo práve táto nemecká automobilka? Aj keď väčšina ľudí o tom nevie, Toyota Supra, ktorá je momentálne v predaji, pod kapotou skrýva motor z fabriky BMW.
Ak sa naozaj BMW s Toyotou dohodne, malo by ísť len o limitované množstvo 200 kusov, keďže viac motorov BMW dávať nechce. A ak nie, tak sa zrejme dostaneme k plánu B, čo bude iný motor, ktorý bude zrejme dosahovať oveľa menší výkon ako pôvodný plán. Toyota Supra GRMN by sa zrejme mala dostať medzi zákazníkov v roku 2023.
Myslíte si, že naozaj ide len o plané reči, alebo sa môže jednoducho stať, že Toyota Supra GRMN alebo šesť-stupňová manuálna prevodovka budú realitou?
Zdroj: motor1.com