Telekom uvádza Magenta Moments na Slovensku
Telekom uvádza na slovenský trh medzinárodný koncept zákazníckeho programu Magenta Moments. Na Slovensku tento program spustil fungovanie 25. januára 2024. K dispozícii je priamo prostredníctvom mobilnej aplikácie Telekom pre všetkých klientov.
Telekom pripravil pre štart ponuky viac ako 40 partnerov z rozličných sfér, či ide o nakupovanie, cestovanie, doručovacie služby, fast-food reťazce alebo aj ubytovanie a zájazdy.
Úvodné štyri veľké ponuky od hlavných partnerov:
- Pelikan.sk: 33 € voucher na letenky / zájazdy nad 80 €
- Regal Burger: plné menu za cenu burgra
- Samsung: 22% zľava v e-shope na bielu techniku či TV
- Slovnaft: 8-centová zľava na prémiové palivá i hot-dogy zadarmo
Top ponuky sa budú postupne obmieňať a nebudú chýbať ani rozličné prekvapenia na vybrané dni.
Súčasťou Magenta Moments budú aj limitované ponuky pre určitý počet zákazníkov. Zároveň budú vybrané akcie spoločné pre celú skupinu Deutsche Telekom, ako napríklad exkluzívne rodinné výlety či all inclusive vstupy na top koncerty.
Magenta Moments pre každého inak
Nová platforma Magenta Moments je súčasťou Telekom aplikácie, zákazník si v nej vytvára samostatný profil a vďaka nemu si môže personalizovať hlavnú stránku svojej ponuky a aj priradiť najčastejšie či najzaujímavejšie akcie.
Používateľ bude môcť časom v aplikácii vypĺňať a hrať rôzne minihry či výzvy, čím získa srdiečka na nákup rôznych výhod v budúcnosti. Medzi výhodami nebudú len zľavy u partnerov Telekomu, ale aj rôzne balíčky v rámci služieb operátora.
Všetky úvodné výhody sú zadarmo a môžete ich kedykoľvek využiť bez použitia srdiečok. Medzi tie najatraktívnejšie zľavy patrí kupón – 6 € do LIDL e-shopu či 22 % zľava na elektroniku od Samsungu.
„Magenta Moments prináša na slovenský trh viac ako iba ďalší lojalitný program. Je to cezhraničná cesta k zážitkom, exkluzívnym ponukám našich partnerov, voucherom svetových značiek, prekvapeniam, hrám i súťažiam. Tento medzinárodný koncept presahuje hranice jedného trhu a má potenciál priniesť zákazníkom celej skupiny množstvo výhod. Veríme, že postupne bude rásť, prinesie nejedno prekvapenie a zvýši interakciu zákazníkov v našej aplikácii,“ uvádza Mladen Mitič, riaditeľ mass marketu Slovak Telekom.