Štart novej zábavnej show Vtip za stovku si zaplo 600-tisíc divákov
Televízia JOJ v piatok večer odpremiérovala vo svojom programe najnovšiu show Vtip za stovku, ktorá sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v hlavnom vysielacom čase pre univerzálne publikum.
TV JOJ bola v prvý februárový piatok 02. 02. lídrom slovenského trhu v prime time so 7,6 % sledovanosťou a 18,8 % podielom v CS 12+.
TOP programom piatkového večera mimo spravodajských relácií bola najnovšia zábavná show Vtip za stovku, ktorá odštartovala na obrazovkách TV JOJ s mimoriadnym úspechom, keď si ju nenechalo ujsť až 600-tisíc divákov starších ako 12 rokov (AvRCh).
Šou dosiahla 7,6 % sledovanosť a 18,0 % trhový podiel v rámci univerzálneho publika, pričom predbehla aj etablovanú show Milujem Slovensko na verejnoprávnej Jednotke, ktorá zaznamenala 17,1 % podiel na trhu so svojou jubilejnou 200. epizódou.
Show Vtip za stovku dosiahla pri diváčkach v CS 45-54 sledovanosť 6,2 % a muži v rovnakej cieľovke 5,6 % rating. Pri mladších diváčkach vo veku 25 až 34 rokov si nová relácia pripísala až 19,9 % podiel na trhu.